Wednesday, October 31, 2012

Isnin18012010 (ii)



Manhattan Bridge

City Hall Building.



Pace University.

Jauh jugak aku berjalan tadi. Dari City Hall aku merayap sampai ke TriBeCa. Then terus ke Chinatown, then masuk Little Italy, then patah balik ke Chinatown. Sebab aku nak terkencing. So cari Malaysian restaurants, semuanya penuh, akhirnya aku ke Skyways Restaurant, dah berkurun aku tak ke situ. Makan roti canai tapi kuah dal nya macam basi aje. Aku order nasi + shrimp and green peas, tak sangka pulak macam kanji aje rupanya. Terkemut-kemut aku memakannya, geli aku sebab macam berlendir aje masakan tuh (ada telur mentah), tapi kalau aku tak makan, takut tokay restoran tuh terasa hati pulak. Itu yang aku jamah jugak tuh.


Then terus ke Jackson Heights, melepak kat internet cafe sejam sebab ada benda yang nak diprint. Lepas Zohor kat Masjid Jackson Heights, terus ke Forest Hills. Sempat melepak lagi sejam kat Korean Bakery, pas tuh kat Secret Garden.

Melepak aje kerja nya aku nih kan?