Wednesday, October 31, 2012

Isnin18012010


Since harinih cuti sempena kelahiran Martin Luther King, aku keluar awal lah jugak sebelum pergi kerja. Itupun hampir tak terkeluar, dah siap bersiap, aku berbelah bagi pulak. So aku naik train, turun kat Atlantic Avenue, then ambik Train 5, turun kat Borough Hall. Ini gambar-gambar di Brooklyn.


Aku punya plan nak menyeberang Brooklyn Bridge, minggu lepas ada sekali aku merempit kat Brooklyn Bridge tapi tak bawak kamera so harinih aku nak ambik gambar aje lah. Dulu pernah aku taruk gambar-gambar sepanjang Brooklyn Bridge tuh tapi gambar waktu malam.


Ini aku dah masuk ke kawasan Manhattan.


Lower Manhattan, kawasan Financial District/Wall Street.


Di sebelah kanan, Manhattan Bridge. Dari Brooklyn ke Chinatown Lower East Side.

Manhattan Bridge