Wednesday, October 31, 2012

Selasa10112009


Mak David ada datang apartment diaorang malam tadi sebab nak tengok gambar-gambar dinner Sabtu lepas. Diaorang tengah dinner masa Mak dia datang so sesambil makan tuh bersembang aje lah. Sebelum nih jarang aku sembang lama-lama dengan Mak dia tuh tapi tadi banyak pulak dia tanya aku, especially pasal latest movies. Dia nih suka tengok wayang walaupun most of the time dia tidur aje masa filem tengah main.

David memang suka menyampuk, so dia kata kat Mak dia yang aku nih tahu banyak benda, nampak aje pendiam. Dia beritahu yang aku dah travelled around the world, so itu yang Mak David makin banyak suruh aku cerita kisah-kisah aku masa di Europe. Aku cerita mana yang patut aje lah, dia tanya aku jawab, lebihkurang macam tuh.

"Interesting, for a simple-looking guy like you", kata Mak David. Aku tak tahu apa maksud dia sebab dia nih, aku rasalah, based on penyembangan aku dengan dia sebelum ini, dia macam pandang lekeh jer kat aku nih. Contoh-contoh ayat dia selama ini, "Do you ever go shopping, Joe?", "Do you know anything about computer, Joe?", "Do you eat out a lot?", Sentences like that.

"I'm such a simple guy, I lead a very simple life. I can pack my entire life in just one suitcase. But it has to be Louis Vuitton suitcase", aku kata gitu.

"That's a good one, Joe", kata David.

I knew I'm good at something.