Wednesday, October 31, 2012

Rabu20012010


Semalam aku tak keluar so harinih aku decided nak merempit. Mulanya aku plan nak ke Long Island, ada benda nak beli, tapi macam dah lewat aje masa aku siap, so kensel lah. Kalau ituhari aku "di atas" bridge, inihari aku merempit di bawah jambatan. Dari Chinatown, aku ke South Street Seaport.

Dari situ aku menyusur sampailah ke Battery Park City.

Then aku menyusur ajelah promenade, berhenti every hour.


Sampai ke Chelsea Pier baru aku berhenti, then ke Meatpacking District, then ke Union Square. Ambik train ke Forest Hills dari situ. Lunch kat Pinang Restaurant, aku order sotong masak lemak tapi dikasi nya sotong masak kicap, aku makan ajelah. Tah apa sibuknya tokay tuh laki bini, sikit pun diaorang tak tegur aku. Sempat melepak kat internet cafe, bakery dan Secret Garden sebelum masuk kerja. See, macamana aku nak update blog, benda yang sama aje setiap hari, kan?