Friday, October 12, 2012

01052008




Dapat dah akhirnya tiket concert Bryan Adams Sabtu 3 May nanti. Mamposlah, mintak-mintak janganlah aku terjerumus ke lembah menengok concerts aje nanti, nih tengah berkira-kira nak cari ticket untuk Eagles in Concert, kat Madison Square Gardens, 31 May nanti. Tiket paling murah pun $74 (tak kan lah aku nak beli yang paling murah kan?), paling mahal dalam $3100 gitu.

---------------------------------

Aku sepatutnya pergi Markaz Tabligh kat Masjid Corona hari nih tapi masa balik kerja tadi, hujan lebat pulak. Nak ke masjid tuh, dari 103 Street station, kena jalan kaki jauh jugak, sebab masjid tu macam kat ceruk. Lagipun aku dah agak lewat, Bayan pun sure dah habis and by the time aku sampai, sure orang dah nak tidur. Takut jugak nanti kalau diaorang ingatkan aku sesaja nak menumpang tidur kat masjid, kan? 

So, aku patah balik, walaupun aku dah turun kat Roosevelt Avenue punya station, dah nak tunggu train 7 untuk ke masjid. Lain kali lah kot aku cuba lagi. 

I feel bad jugak nih, ker sebab suara setan-setan dah berkumandang? Iyalah kan, Sabtu nih aku nak pergi tengok concert.