Saturday, October 20, 2012

Isnin16022009


Dear Diary, 

2 orang kawan aku yang "out of the blue", mengontact aku semula harinih. 

Sorang tuh, kawan lama, jarang bertembung dia kat YM, dan dia pun dah berbulan tak baca blog aku, dia langsung tak tahu perkembangan hidup aku dah, yang bila dia tanya, aku kata aku ok aje, macam dulu lah. Dia kata dia nak sembang dengan aku sebab aku boleh buat dia happy, boleh buat dia lupakan pasal masalah dia sekarang nih. Dulu dia nih selalu kasi nasihat kat aku. Walaupun kitaorang jarang sembang tapi we are good friends. 

This friend of mine (friend of us sebab korang kenal dia pun) "tengah susah sekarang nih", aku sorang aje yang tahu, and I'm going to keep that promise lah. Harap semuanya berjalan lancar, harap semuanya berakhir dengan kehappyan. Amin. 

Yang kedua, out of the blue jugak, MamatGQ sms-ed aku tadi. Bertanya khabar, dan mengewishkan aku well. So lamalah kitaorang bersms, sepanjang blog entries aku sms kitaorang. Dia masih menganggur, masih cari kerja, so aku tak reti sangatlah nak sembangnya. I just let him know yang dia selalu in my thoughts, sebab he's such a nice guy. 

So Dear Diary

harinih aku macam happy aje lah sebab dua orang member aku ada contact aku but at the same time aku rasa sedih jugak sebab they are having their own problems sekarang nih. If only aku boleh tolong.