Monday, October 22, 2012

Selasa28042009


Aku keluar awal sikit, itupun sebab cuaca panas, esok lusa akan sejuk semula, dan akan hujan sepanjang hari. Malam semalam tuan rumah aku masakkan aku lontong   sayur (aku kasi dia $10), so untuk dua tiga hari, tak ada lah masalah aku nak makan apa. Lepas makan tuh barulah aku keluar. Akan aku ulang-ulang makan lontong tu aje lah.

Mulanya aku  nak ke Central Park, nak tidur bawah pokok (tak daya lah aku nak berjemur macam orang lain tuh,  kulit aku  nih  kalau  kena panas sekejap aje dah  jadi  hitam  legam), tapi  entah  macamana,  aku  terpergi  ke Roosevelt Island. Ok jugak kat situ, tak ramai orang melepak kat promenade tuh, lagipun Roosevelt Island tuh dah on the  way ke Forest  Hills aje, so boleh aku lepak lama-lama sikit. Tak sempat lama meround, aku  termengantuk  lah pulak, so aku lepak kat bangku, tidur di situ.