Wednesday, October 17, 2012

Rabu15102008


Hari nih hari paling tak produktif bagi aku. Mana tak nya, sepagian aku tidur, sampai ke Zohor. Dah beberapa kali aku bangun tapi sebab tak tahu nak buat apa, aku sambung tidur aje lah. Kononnya nak cukupkan tidur pasal semalam tak cukup tidur, sebab semalam tak tidur dah lepas Subuh sebab nak ke apartment MamatGQ. 

Aku pelik lah, apa pasal aku tak nak jalan-jalan macam dulu? Patutnya aku ambik kesempatan jalan-jalan, New York kan ker sentiasa berubah, tak pernah sama macam sebelum-sebelumnya? Tapi itulah, aku nak keluar pun malas. Perangai orang tua ker aku ni hah? Memanglah, kalau tak keluar, duit tak habis, kan? Alah, tak keluar ke mana-mana tak semestinya tak habis duit kan? Aku tahu lah aku nih, kadang tuh dalam tak keluar mana-mana tuh, terkeluar jugak ke kedai dekat rumah sewa aku nih, duit habis kat situ aje, ada aje benda yang aku terbeli nya. 

Aku keluar pun tadi sebab nak ke Pejabat Pos, nak ambik parcel. Kena tebuk kotak parcel tuh, berlubang-lubang, sapalah yang punya angkara menebuk lubang nak tengok isi parcel tuh. Kastam kat Malaysia ker yang kat Amerika? Aku tengok kat kotak tuh, postage dia sampai 93 Ringgit, sebab guna Poslaju. Alamak, mahalnya! Rasa macam bersalah pulak aku. Apa pasal boleh semahal itu hah? Apa isinya kat dalam? Sampai rumah, terus aje aku bukak, nak makan for breakfastlah kuih muih tuh. Tapi bila aku bukak, isi kotak tuh bukan benda yang boleh dimakan, ekekekeke. 

--------------------

Dua kali aku sentapz harini tadi, sekali tuh masa dalam train subway. Sekali lagi tuh masa kat Secret Garden. Masa dalam train, sebab tak ramai orang, so aku macam sangkut kaki aku, kasut aku, kat seat depan aku. Bukanlah aku berlunjur kat seat tuh. Ada minah Spanish yang kat depan tuh, dia pandang aje aku, macamlah jijik sangat menengoknya sedangkan seat dia jauh jugak dari seat aku. Tiba-tiba dia bangun, blah duduk seat lain, sesambil tuh pandang aku macamlah aku nih perogol bersiri gayanya. Sentapz aku dibuatnya. 

Then masa kat Secret Garden aku, aku terus ke bench yang aku selalu lepak tuh, kat hujung sekali. Tapi masa tuh ada dua tiga orang kat situ so aku duduklah kat bench yang paling tengah, 2 benches away dari this one old lady. Aku duduk aje, terus perempuan tua tuh bangun, dia blah dari situ. Aku tengok, dia pergi duduk kat bench lain, yang jauh di hujung sana tuh. Sentapz lagi sekali aku jadinya. 

Aku sampai aje kat apartment David/Hal, terus Hal kata yang dia nak terberak. Biasanya aku sampai aje, terus aku angkat dia ke katil, urut sampai dia tertidur, then dalam pukul 5 tuh baru buat catherter. Tapi tadi tuh dia suruh aku angkat dia kat throne pasal dia nak berak. Dia mulanya tak nak taruk enema, liquid yang dipancutkan ke dalam lubang bontot dia, untuk kasi senang berak tuh. Tapi, lama tuh baru dia suruh aku buat enema. Aku dah tak sedap hati dah sebab aku dah terbau busuk, bau taik dia tapi dia suruh jugak masukkan liquid tuh, so aku buat lah. Masa aku picit botol enama tuh, liquid tuh tak nak masuk ke dalam lubang bontot Hal, banyak yang menitik ke dalam toilet bowl, Hal pun asyik dok tanya aku, "What's going on back there, Joe?". Dia memang gitu, kalau terdengar aje enema tuh menitik setitik dua ke dalam toilet bowl, dia mulalah bising. "Just be quiet, I'm working on it, ok?", aku kata gitu. 

Pelik jugak aku, rasanya betul dah muncung botol (panjang muncungnya) tuh aku masukkan ke dalam lubang bontot Hal tuh (aku agak aje lah, tak kan aku nak raba guna jari, kan? ekekekeke), tapi apa pasal enema tuh tak nak masuk? Sure ada benda yang menghalang nih, kata aku dalam hati. Betul teori aku, rupanya taik Hal yang dah nak keluar sangat dah tuh, taik tuh menghalang liquid tuh masuk, so bila ada sesikit liquid yang terdapat masuk, teruslah bontot dia memuntahkan segala isi, yang nasib baiklah aku sempat melarikan tangan aku ekekekeke. Tapi, macamana pun, terkena jugaklah tangan aku dengan air taik yang bercampur enema tuh, aku tak lah tunjuk kat Hal sebab tak ada apa sangat pun. Kalau segenggam taik yang terkena kat tangan aku, ha itu baru aku tunjuk kat Hal, macam dulu tuh, biar melutut dia mintak maaf dengan aku. 

Tapi kan, despite all that benda-benda yang menyentapzkan aku tuh, petang nih aku rasa happy aje, rasa cheerful gitu. Puas aku fikir, pasal apa mood aku ok aje sepanjang masa kerja, membawak ke malam. Aku selalu gitu, kalau aku bengang, kalau aku rasa down, kalau aku rasa happy, aku akan analyze, apa yang buat aku jadi mood macam tu tuh. Tapi tadi tuh aku tak dapat nak buat kesimpulan apa pasal yang buat aku jadi macam happy jer tuh.