Wednesday, October 17, 2012

Selasa11112008


Tadi aku ada talipun Hal, nak tanya dia bila dia nak aku datang kerja semula. Dia kata kalau aku nak off sampai hujung minggu pun ok jugak, aku dah terhappy dah mendengarnya sebab aku bolehlah buat plan nak ke mana-mana. Tapi, tak lama lepas tuh David talipun, dia suruh aku datang kerja petang/malam nih. Aku kasi alasan kata tak sempat dah sebab aku tengah buat laundry (kononnya), sedangkan masa tuh dalam pukul 2 petang.

So harinih adalah aku keluar jalan-jalan, pergi Central Park, lepas Asar tuh. Jauh jugak aku berjalannya, saja aje lah nak kasi badan berpeluh, dah 4 hari aku asyik melingkar kat katil aje kan?

So esok aku mula kerja semula. Saspen gak aku nih sebab aku masih batuk-batuk jugak kadang tuh, datangnya tak menentu. Bibir aku masih rasa kelat-kelat aje nih, leher aku pun sakit sebab banyak sangat batuknya.