Tuesday, October 9, 2012

15122007


Dear Diary, 
mamposlah kalau gini, hari-hari kena update blog nampak gayanya. Mana aku ada masa? 

Sekarang nih kerja sampai 14 jam sehari, masa free pun ada dua tiga jam aje. Masa tu lah nak rileks-rileks, masa tu lah nak lepak-lepak, masa tu lah nak online. Takkan masa tu jugak aku nak buat update, kan? 

Semenjak dua menjak nih kan Dear Diary, aku rasa aku dah semakin jauh, semakin renggang dengan this make-beleive life kat dunia internet nih. Aku dah berbalik pada dunia sorang-sorang aku dulu tuh. Memang lah sunyi sepi rasa nya, tapi aku nak buat macamana kan? So kat kau aje lah Dear Diary, tempat aku nak mengadu. Macamana pun Dear Diary, aku tak nak lah mengadu beria sangat, sebab blog nih ada orang baca. 

Fuck lah Dear Diary, apa pasal aku tak ada mood aje nih? Apa pasal aku macam mode sedih jer nih?