Tuesday, October 9, 2012

17122007


Dear Diary,
ayoooooo, aku letih kerja nih. Tak ada masa pun sama. By the time aku sampai rumah dah pukul 11-15 malam, pukul 12 dah tidur. Pagi aje yang aku ada masa sikit untuk lepak-lepak, sebelum pergi kerja. When is this going to end hah Dear Diary? Lepas Tahun Baru, kan? 

Dear Diary,
cepatlah Krismas pergi, benci sangat aku hidup macam nih. Macam lah mengejar dunia sangat kan, sedangkan aku tak macam tuh. Aku nak hidup selamba aje, tanpa ada apa-apa yang nak dikejar. 

Dear Diary,
aku tengok, Sonny, bini dia, keluarga dia, Mr Wong, diaorang semuanya happy aje. Iyalah, duit masuk banyak di musim perayaan nih. Aku tak suka tengok diaorang happy. Sebab aku letih. Diaorang letih jugak tapi letih dalam kehappyan. Aku? Aku letih dalam kebengangan. 

Dear Diary, 
most of the customers, diaorang pun happy-happy jugak, semuanya wishkan aku Happy Holidays. Geram jer nak jawab macam dalam lagu The Pogues (yang kat bawah tuh), "Happy Christmas Your Arse" Semuanya kasi tips. Bengkek jer aku kan? 

Dear Diary, 
aku tak tahu pun bila Raya Haji nih. Esok ker, lusa ker, tulat ker? Aku nak wish Selamat Menyambut Hari Raya Haji untuk semua lah. Aku sedih gak nih Dear Diary, sebab Raya aku kali nih "tah apa-apa. Tak ada apa-apa". 

Dear Diary, 
ok lah, ada masa aku tulis lagi tapi I doubt it aku akan sempat tulis. Fuck lah this Christmas/New Year season kan? Sampaikan aku sama Yopi dah macam ada plan nak blah ke New York aje, lepas holiday season nih. Rasa macam, dah lah, habis dah tanggung jawab kitaorang kat Sonny, now it's time to say goodbye aje. 

Eh, itu macam lirik lagu Sarah Brightman/Andrea Brocelli aje kan Dear Diary?