Tuesday, October 9, 2012

23122007


Dear Diary,
Macam tak percaya aje yang malam tadi aku tak tidur walau seminit pun. I went to bed at 12, pejam mata tapi tak tidur-tidur jugak. Tengok jam, dah 1-57 am. Pejam mata semula, still tak boleh tidur jugak. A few times gitu, sampailah ke pagi. 

Pelik aku dibuatnya, tak ada aku fikir apa-apa pun semalam tuh, macam malam-malam yang lain jugak, tapi apa pasal aku tak boleh lelapkan mata? Jeles aku mendengar orang lain yang tidur lena aje, bersahut-sahutan dengkuran diaorang. Aku dok lah tergolek ke kiri ke kanan the whole night thru. 

Saspen gak nih sebab hari nih kang sibuk, last day sibuk. Esok masih sibuk gak tapi restoran tutup awal esok. Pukul 6 petang. Harini yang aku risau sikit nih, harap-harap tak ada apalah sangat. 

Aku baru jer lepas minum Monster Energy drink yang aku kebetulan beli kat 7-Eleven semalam, if I have to togak beberapa cans of Playboy Energy drink pun nanti tuh aku akan gasak jugak lah, as long as diaorang tak perasan yang aku lemah, tak ada energy, sebab tak tidur semalam tuh. Aku tak nak diaorang tahu, aku nak buat macam biasa aje. 

See lah how it goes.........