Tuesday, October 9, 2012

22122007


Dear Diary, 
I do believe yang simple things in life really count. Contohnya tadi, masa aku dah nak pergi kerja, aku sempat sembang sekejap dengan member kat YM. Sembang biasa-biasa aje, tanya-tanya khabar gitu.

Towards the end, member aku kata, "aa.. ko kerja bebaik joe.. jgn sedih2.. ko sedih aku pun sedih gak laa". 

That means nothing to some kan. Takat sembang-sembang biasa aje kan? Tapi to me, that really made my day today. Sepanjang hari, aku rasa happy aje, aku rasa macam bersemangat aje masa kerja. Aku rasa macam tanggapan aku selama ini yang aku bersaorangan aje, offline atau online, semuanya salah. I'm not that alone after all.

So, Thank You.

Oklah Dear Diary, 
two more shopping days before Christmas, dua hari aje lagi masa sibuk.Lepas tuh balik macam biasa kot.