Tuesday, October 16, 2012

Sabtu06092008


Harinih kitaorang tak ke mana-mana pun sebab cuaca tak elok, hujan lebat sepanjang hari. Saki baki Hurricane Gustav rupanya. Dijangka 10 inches of rain akan turun dalam masa 5 jam, angin pun kencang. 

So kitaorang lepak indoor aje lah, bosannya Tuhan aje lah yang tahu. Bertambah bosan lagi bila David/Hal ajak tengok dvd filem Harold And Kumar Escape from Guantanamo Bay. Filem bodoh, yang unrated pulak tuh, so banyaklah adengan kotor, yang aku tengok sambil geleng-geleng kepala. Sebab bodoh tu lah. Lagi satu, sebab aku tak faham apa pasal diaorang minat cerita tuh. Nak menghabiskan tengok dvd tuh punyalah siksa, sedangkan David/Hal terkekeh-kekeh gelak. 

Dan sebab David ada di rumah, dan dijangka hurricane akan lebih hebat di sebelah malam, aku diaorang suruh balik awal dari biasa. Tapi dengan syarat aku tak singgah di mana-mana. Ekekekkeke, bodoh punya syarat. Tapi, aku memang tak singgah mana-mana pun, jalan macam lengang aje sebab ramai orang yang tak keluar rumah. Train pun lambat sebab banyak trains lain yang sangkut, sebab itu lah, banyak platforms dan stations yang banjir.