Tuesday, October 16, 2012

Selasa16092008


Aku nak tulis pendek aje nih sebab entry lepas nih panjang gayanya. Esok aku kerja kat apartment MamatGQ, sure ada cerita panjang kot?

Selasa 9 haribulan Oktober nanti, aku ada dinner. Dinner kat satu Malaysian Restaurant/Grill yang aku tak pernah pergi lagi pun, anjuran Malaysians yang kat New York nih. Bulan lepas aku jadi member, group nih bukannya ada orang join sangat pun, bukannya geng-geng Melayu orang gomen yang suka bawak beg Tourism Malaysia tuh punya group. Ini group orang-orang yang aku boleh join rasanya sebab aku dah baca profile masing-masing, most of them Chinese (Malaysians), jugak orang-orang yang minat pasal Malaysia.

Aku dah beritahu David/Hal yang aku nak off hari tu tuh sebab dinner tuh start pukul 7 malam, aku nak kerja dalam sesejam dua pun macam tak berbaloi aje. Hal pulak, hari tu tuh, dia ada appointment Doktor, sure dia akan letih, jadi dia nak suruh caregiver yang sorang lagi tuh biar dia kerja sampai malam, ganti kan aku.

Letih dah aku rasanya, sekali-sekala nak lah jugak off, kan? Tapi Selasa biasanya aku kerja kat apartment MamatGQ di sebelah pagi, tengoklah kalau aku boleh tukar dengan hari lain sebab aku nak lah betul-betul off di hari off aku kan?