Monday, October 15, 2012

05072008


Tak ada apa-apa sangat harinih, masuk kerja pukul 10 pagi, sampai lah 6 petang. Kitaorang ke Roosevelt Field Mall kat Long Island. Kat situ ajelah tempat David/Hal nih pergi shopping.


Balik kerja aku tak singgah mana-mana pun, lama dah rasanya tak ke Times Square dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya. Aku terus aje ke Redang Island restaurant, tapau mee kari. On the way ke rumah, ternampak satu internet cafe, terus aku termasuk kat situ. Ala, murahnya, dua dollars sejam, dan cafe tuh bukak sampai 4 pagi. Sampai ke telinga hati aku tersenyum ekekekekeke. Dapat lah port baru nih, tak yah nak pening-pening nak fikir bila laptop nak siap pun tak apa kalau macam nih. Aku nak berkampung kat cyber cafe tu aje lah hari-hari. Tapi....... aku kan ker kerja 12 jam sehari start dari 6 hb nanti? mana aku ada masa nak ke cafe tuh? Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!