Saturday, September 22, 2012

Can I Touch You There? (2)


"Fuckkkkk, why are you keeping a gun?!!!!!", aku tanya Kathy sambil keluarkan pistol dari handbag dia tuh. Berat rupanya pitol yang fully-loaded nih, first time yang pertama aku pegang real pistol. "As a protection", ringkas jer dia jawab. "Protection from what? You already are a bad guy, you don't need no protection", aku kata lagi sambil gelak. Aku buat acu-acu ke arah muka dia pistol tuh. sambil gelak-gelak. Macam pucat jer Kathy, terus dia kata, "Put it down, you dickhead! "You scared the hell out of me", dia kata lagi.Sambil gelak-gelak, aku geleng kepala.  "Why, you haven't seen a gun before?" dia tanya aku.

Memacam Kathy tanya aku pasal Kelvin, kenapa dia to cockky sangat, apa pasal dia jeles sangat bila tengok aku macam ngam jer dengan Kathy. Kitaorang selalu gelak-gelak, selalu sembang-sembang. Aku katalah yang memang ramai yang macam Kelvin tu, memang boss berbangsia Asia memang gitu. Aku faham sangatlah, kat Malaysia berlambak orang macam tu tuh. Memanglah susah bagi Kathy nak faham, dan aku boleh rasa betapa besarnya jurang perbezaan cara pemikiran orang barat dengan orang Asia. "I don' get it, it's not that we are going to fuck around", kata Kathy. Pheww... lega rasanya bila aku dengar dia cakap gitu tuh. 

Aku suruh Kathy drive ke rumah sekejap, nak ambil spare contacts, nak Sembahyang Isyak jugak. Dia tunggu di depan rumah, Rahmat, amigo tuh, tukang masak tuh semua ada di rumah, senyum-senyum jer diaorang bila aku kata aku nak ke rumah Kathy. Senyum perli lah tu, senyum jeles pun ada jugak agaknya, memasing tu semuanya termasuk aku jugak dah sampai ke kepala dah itu nyer, tunggu nak banjir jer. Aku serba salah jugak, nak bawak semua duit aku ker? Nak tinggalkan aje ker? Gitulah orang miskin yang baru ada duit sikit, fikiran asyik gelabah jer. Aku boleh percaya dengan Rahmat. Dan memang pun aku ada peram duit dalam underwear dalam beg tu, ada yang dah sampai berkulat dah pun, adalah dalam seseribu dua. Tapi kali ini aku nak peram banyak jugak. Biasalah, kalau kita simpan duit yang jumlahnya sikit, tak adalah rasa bimbang sangat compared to kalau kita simpan/sorok duit yang agak banyak. Itu yang selalu rasa tak keruannya tuh, hantu duit punya penangan lah tu.

At last aku cakap dengan Rahmat yang aku tinggalkan duit aku dalam beg, mintak dia tolong sentiasa kunci pintu bilik sebab aku tak percaya dengan amigo di bilik sebelah tu. Aku beritahu dia jumlah duit yang aku tinggalkan, sebab, aku fikir, kalaulah duit aku tu nanti nya hilang, at least aku ada someone to point my finger at. Kalau aku tak beritahu dia, dan duit tu hilang, nanti dia boleh kata yang dia tak tahu pun aku ada simpan duit di rumah. Punyalah beralas aku cakap dengan dia sebab aku tak nak dia berasa hati, aku tak nak lah tunjukkan yang aku macam tak percaya dia. "Kamu hati-hati deh, itu aja uang aku, aku banting tulang kerja, kalo hilang, mati aku", aku cakap macam tuh. 

Malu jugak aku bila Rahmat, amigo, tukang masak tu, sampai ke depan rumah hantar aku, mengalahkan nak hantar orang ke Mekah lagi gaya nyer. Tak apalah, diaorang mengiring seorang hero agaknya. Tinggalah semuanya, aku nak belayar nih. Lah, bukan belayar lah, nanti orang ingat benda lain pulak. Aku nak berladang, nak bercucuk tanam. Lah, lagilah salahnya. Tak... Aku nak ke rumah Kathy. Itu aje. Dan sebagai seorang hero, aku adalah membawak lembing sebatang.

Aku kadangnya ada rasa cuak jugak dengan kathy nih, iyalah, selama aku kerja dengan dia, kitaorang selalu jugak buat lawak jorok-jorok, dan Kathy tu selalu jugak cakap pasal benda-benda dalam kelambu, "I haven't had sex for like 2 months now", "I'll do anythin for a quickie", bebenda gitu. So bila dia kata yang dia tak ada niat nak bercengkerama, aku rasa betul-betul lega sebab dalam sepanjang perjalanan tu aku asyik dok terfikir bebenda lain jugak, bebenda yang bukan-bukan. What if itu, what if ini.

"Unless you want to...........", kata dia sambil jeling kat aku. Laaaaa.......... tak habis lagi ayat dia rupanya. "Naw......", kata aku sambil gelak-gelak, aku pandang dia, dia pandang aku. Dan dalam waktu itu jugak aku bersyukur yang aku ni tak pandai membaca hati perempuan, hati perempuan Amerika pulak tu. 
Jauh jugak rumah Kathy rupanya, sanggup dia drive jauh-jauh untuk pergi kerja. Terkejut gila bila aku sampai di rumah dia. Well, rumah boyfriend dia sebenarnya.


Besar rumahnya, kawasannya pun luas. Siap dengan swimiing pool. Ada stable kuda lagi. Aku pun mula fikir. Rumah besar-besar gitu, tapi dia kerja jadi waitress. Apa ke jadahnya? Bila aku tanya Kathy, dia kata yang itu rumah boyfriend dia, anytime dia boleh di kick out, dia hanya bayar bills aje. Tak berapa faham aku, apa yang aku fikir selama ini, orang yang tinggal di rumah besar dan cantik gitu, sure kerja bagus-bagus.

Aku lepak ajelah, Kathy mandi, aku kira duit tips yang aku dapat hari tu tuh, adalah seratus lebih. Letih aku, baring aje lah di lantai, dia datang, kurang 
asam betul, pakai t-shirt labuh dengan underwear jer. Aku masih baring masa tuh, so, what a view :-) Silk underwear gayanya, licin jer. Bunga-bunga pulak tuh. Nasib baik bukan yang beropol-ropol. Dia bersih itu, bersih ini, tengok tv. Aku jeling-jeling jer lah, masa tu aku dah duduk, malu lah kalau aku masih baring, obvious sangat. Boleh tahan jugak seksinya makcik sorang ni nih, kata aku dalam hati. Kitaorang sembang-sembang gitu ajelah, dia tanya pasal aku, apa yang buat aku datang Amerika, apa kerja yang pernah aku buat. Memacamlah. 

Aku taklah cerita in detail, taklah cerita betul-betul, dia tak akan faham punyalah. Lagipun, aku mengantuk sangat dah. Pasal aku mengantuk sangat, aku kata lah yang aku nak tidur, aku terus baring di lantai. Iyalah, sifat kemelayuan aku masih tebal, tetamu tidur di lantai aje. Puas jugak aku kasi alasan bila dia suruh aku cerita-cerita sambil baring di katil di master bedroom tuh. Aku katalah yang aku takut tertidur nyenyak nanti, tak sedar pulak nak bangun pagi. Kalau tidur di lantai, sure aku akan selalu tersedar. Dia tarik tangan aku, suruh ke bilik dia tuh. Ish...malu-malu pulak aku. Aku buat selamba ajelah, nak lah jugak tunjukkan kejantanan aku. Payah amat. Orang suruh tidur di katil, aku akan tidur di katil. 

Dia suruh aku sambung cerita, sambil tengok tv, sambil baring. Dia di hujung sana aku di hujung sini. Aku dah bukak contacts masa tu, nak tengok apa nyer? Aku sambung ajelah cerita aku, sesekali dia menyampuk jugak, adalah yang dia tak fahamnya. "Why don't you be a citizen?", dia tanya aku. "It's not that easy, I have nothing, no legal papers, no nothing", aku jawab balik. Dia pelik jugak sebab ramai Spanish/Mexicans yang langsung tak ada apa-apa, tak ada passport lagi, yang jadi warganegara Amerika, yang boleh ada legal papers. "There must be ways....." dia sambung. 

"The only way for me to live here legally is to get married. Other than that, not a chance. I cannot apply for asylum, I have no green card, I don't even have Sosial Security Number. I have nothing", aku jawab gitu. Diaorang nih, ingat senang sangat nak jadi warga negara Amerika, bebenda basic pun aku tak ada, inikan pulak nak jadi citizen. Malaslah aku melayannya, dia bukan nya faham. 

"I'll marry you, if that's what it takes to be a citizen, then I'll marry you", kata Kathy. Aku diam jer, aku tak pandang pun dia, tah apa aku fikir pun aku tak tahu. "No, seriously, I'll marry you", dia kata lagi, sambil mengadap kat aku, sambil tangan dia menupang kepala. Aku daripada baring gitu, aku bersandar, malu pulak rasanya. Aku buat ***** jer, macam aku tak dengar pun apa yang dia kata, aku tukar tajuk infact. Aku kata, "I'll get married one day". Aku buat ayat tergantung gitu. 

Aku buat pura-pura tidur, aku pejam mata. Ngantuk sangat lah kononnya. Tapi dalam kepala aku dok fikir apa yang dia kata tuh. Selamba jer dia cakap macam tu tuh, dia tahu yang beza umur kitaorang 15 tahun, aku dengan dia macam adik kakak, aku sebangai anak pungut ajelah sebab kulit cokelat kan? Tapi diaorang tak fikir bebenda gitu tuh, bagi diaorang, umur tak jadi penghalang. Aku fikir, kalaulah Kathy tu agak muda, kalaulah dia badan ok sikit, aku angguk jer kot?. 

Tapikan, dah lah beza umur agak jauh, body dia ......macam retak menunggu belah jer. Kalau aku kawin, aku nak lah ada elemen-elemen sekks nya. And for the life of me I cannot imagine yang myself having sexx with someone like her. With Kathy? Gue ngentot sama Kathy? Oh nggaakkkk!!! Not in a million years!!! :-) Aku adalah aku punya taste jugak sebenarnya. Takkan nak pakai sembat jer. Aku tak adalah desperate sangat. Tapi aku fikir jugak, kalaulah aku tu orang Indo, sure besoknya dah ke City Hall untuk kawin. Tapi kan, Kathy ajak kawin tu just for the sake untuk mendapatkan citizenship, tak ada pun dia cakap benda lain kan? Mungkin dia tengok aku pun dia tak berselera. Mungkin dia cuma berselera dengan apa yang ada dalam pockets aku kot?


Bermacam-macam benda di kepala aku waktu tu, malas aku melayannya, tidur ajelah, I have to wake up in like 3 hours, kata aku dalam hati. "Ok, goodnight Kathy, wake me up before 6", aku pesan sama Kathy sambil membelakangkan dia. Sambil meniarap. Sambil satu tangan aku mencecah lantai sebab aku baring di birai katil. 

Aku nak tidur, aku harap aku tidak akan bangun di wrong side of the bed. Aku dah nak terlena dah bila tiba-tiba .....